Τρίτη 17 Μαΐου 2016

"ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΥΜΒΑΝΤΩΝ"




γράφει ο Αλέξανδρος Αραμπατζής*

φωτο: στο Διαδίκτυο






(πριν από μερικά χρόνια στην Ασφάλεια)

ΕΓΩ: Καλησπέρα σας.

ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ: ΄Ελα ρε φίλε τι θέλεις.

ΕΓΩ: Να σας δηλώσω ότι σπάσανε το τζάμι του αυτοκινήτου μου και μου κλέψανε το ραδιόφωνο.

ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ: Ρε, τους αλήτες! Κι εδώ γιατί ήρθες;
ΕΓΩ: Λέω μήπως πάρετε κανένα αποτύπωμα, μήπως να το γράφατε και στο βιβλίο συμβάντων, μήπως βρίσκατε και τους κλέφτες.

ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ:΄Ετσι, ε; Σαν πολλά να θέλεις. Στυλό ρε μαλάκες. Μα ούτε ένας στυλός εδώ μέσα. Δεν ξέρω τι τους κάνουν τους στυλούς, τους τρώνε;


ΕΓΩ: Να σας δώσω το δικό μου.
ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ:΄Εχεις στυλό;
ΕΓΩ: Μάλιστα.

ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ: Σαν πολύ προετοιμασμένος μας ήλθες. Καλά, ρε, τι φαντάσθηκες ότι δεν έχουμε ούτε έναν στυλό εδώ μέσα;
ΕΓΩ: Όχι, απλώς, εγώ…
ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ: Καλά δώστον… Τι να γράψω;

ΕΓΩ: Ότι την τάδε ημερομηνία , και ώρα τάδε, άγνωστοι διέρρηξαν το υπ΄ αριθμ… ΙΧ αυτοκίνητο ιδιοκτησίας… και αφαίρεσαν ραδιομαγνητόφωνον μάρκας…..και αξίας…
ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ: Ε, ε, εντάξει, είπαμε, πολύ θάρρος πήρες, δεν θα μας πεις και τι να γράψουμε. Την δουλειά μας την ξέρουμε. ΄Ακου ρε που ήρθε να μας μάθει και τη δουλειά μας. Τσιμπούρι μας έγινες. ΄Ετσι Ματιούσκα; Την βλέπεις ρε την Ματιούσκα. Από πού είσαι ρε Ματιούσκα, από το Καζακστάν; Είδες ρε κάτι ματάρες η Ματιούσκα. Το καλύτερο κορίτσι… Χα,χα,χα…



Αλ.ΑΡ.



Ο Αλέξανρος Αραμπατζής γεννήθηκε στη Δράμα το 1961. Σπούδασε νομικά στην Αθήνα. Ζει και εργάζεται ως δικηγόρος στη Δράμα. Λογοτεχνικά και κριτικά κείμενά του έχουν δημοσιευθεί σε πολλά περιοδικά ("Διαβάζω", "Μανδραγόρας", "Λέξη", "Παρέμβαση", κτλ) ενώ συγκαταλέγεται στους τακτικούς εισηγητές του Συμποσίου Ποίησης στην Πάτρα. Είναι πατέρας δύο παιδιών.




Τίτλοι στη βάση Βιβλιονέτ
(2011)          Μεγαλιθικές μπαλάντες, Τυπωθήτω
(2005)          Ο χορός του σφυροδρέπανου, Μανδραγόρας
(2005)     Περί υψηλής ραπτικής καταιγίδων και καρφιών στα φέρετρα, Μανδραγόρας
(2002) Δύο δρυοκολάπτες δραπετεύουν από το δρυοκολαπτεκκολαπτήριο, Μανδραγόρας
(2000)         Η ανταρσία της μουστάρδας, Μανδραγόρας
(1998)         Το μανιφέστο της κοινής συμφοράς, Μανδραγόρας
(1996)         Η αλύπητη συμμετρία των διχασμών, Μανδραγόρας

Συμμετοχή σε συλλογικά έργα
(2014)       Ποιήματα μικρόσωμα, άσωτα και φαντασμένα στα όρια του πολίτικαλ κορέκτ, Μανδραγόρας
(2012)        Τα ποιήματα του 2011, Κοινωνία των (δε)κάτων

(2002)     Εν Δράμα, Νομαρχιακή Επιχείρηση Πολιτιστικής και Τουριστικής Ανάπτυξης Ν. Δράμας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου